Rendezvényértékesítési képzések, tanácsadások

Soha nem változtak annyit az ügyféligények, mint az elmúlt években. Köszönhető ez a felgyorsult munka- és élettempónak, az információk széles körű elérésének, az „Itt és Most” generáció munkaerő piacon való megjelenésének, a döntési és beszerzési folyamatok lerövidülésének.

Mégis azt tapasztalom, hogy értékesítőként nem változtattunk szokásainkon, ma is a jól bevált sémák alapján keresünk új ügyfeleket, vagy tárgyalunk le rendezvényeket. A kedvező piaci helyzet most a helyszínek oldalán van, és ez bizony elfedi az esetleges gyenge egyéni teljesítményeket. Holott az ügyfeleknek teljesen más preferenciáik vannak, mint a múltban. Gyakran panaszkodnak, hogy az értékesítők nem hallgatják meg őket, csak fújják a szokásos nótát, amitől gyorsan elmúlik az érdeklődésük.

Ha nem reagálunk a megváltozott igényekre, akkor üzletet fogunk veszteni – ennyire egyszerű a matek.

Hogyan tudunk bevett szokásokon, évtizedes tréning gyakorlaton változtatni?

Rossz hírem van: sok-sok munkával, szemléletformálással, mely az adott vállalat vezetőjét és a rendezvény bonyolítóját ugyanúgy érinti. Csak közös gondolkodással, előremutató ötletekkel, javaslatokkal lehet változtatni berögzült ideákon és még akkor is kell a folyamatos újratervezés.

Hogyan tudok segíteni?

Az általam kifejlesztett proaktív, de nemzetközi gyakorlatra épülő képzés (Hogyan nyerjünk meg gyorsan minél több üzletet a meeting piacon?) szakmai know-how megosztásán, esettanulmányok feldolgozásán, konzultációs megbeszélések, illetve tréningek formájában tanítja meg, hogy:

  • mit is akar valójában a rendezvény megrendelője
  • hogyan tűnjünk ki a tömegből
  • mi az a szükséges meeting piaci értékesítési eszköztár, ami nélkül nem működik semmi
  • milyen kérdéseket tegyünk fel az értékesítés folyamán
  • milyenek a nyerő ajánlatok
  • hogyan konvertáljunk egy leadet minél előbb megrendelt rendezvénnyé
  • milyen személyiségtípusba tartoznak a nyerő értékesítők

Egyedi, vállalatra szabott konzultáció esetén kérem vegye fel velem a kapcsolatot a megadott elérhetőségen.