Soha nem változtak annyit az ügyféligények, mint az elmúlt években. Köszönhető ez a felgyorsult munka- és élettempónak, az információk széles körű elérésének, az „Itt és Most” generáció munkaerő piacon való megjelenésének, a döntési és beszerzési folyamatok lerövidülésének.
Mégis azt tapasztalom, hogy értékesítőként nem változtattunk szokásainkon, ma is a jól bevált sémák alapján keresünk új ügyfeleket, vagy tárgyalunk le rendezvényeket. A kedvező piaci helyzet most a helyszínek oldalán van, és ez bizony elfedi az esetleges gyenge egyéni teljesítményeket. Holott az ügyfeleknek teljesen más preferenciáik vannak, mint a múltban. Gyakran panaszkodnak, hogy az értékesítők nem hallgatják meg őket, csak fújják a szokásos nótát, amitől gyorsan elmúlik az érdeklődésük.
Ha nem reagálunk a megváltozott igényekre, akkor üzletet fogunk veszteni – ennyire egyszerű a matek.
Rossz hírem van: sok-sok munkával, szemléletformálással, mely az adott vállalat vezetőjét és a rendezvény bonyolítóját ugyanúgy érinti. Csak közös gondolkodással, előremutató ötletekkel, javaslatokkal lehet változtatni berögzült ideákon és még akkor is kell a folyamatos újratervezés.
Az általam kifejlesztett proaktív, de nemzetközi gyakorlatra épülő képzés
- mit is akar valójában a rendezvény megrendelője
- hogyan tűnjünk ki a tömegből
- mi az a szükséges meeting piaci értékesítési eszköztár, ami nélkül nem működik semmi
- milyen kérdéseket tegyünk fel az értékesítés folyamán
- milyenek a nyerő ajánlatok
- hogyan konvertáljunk egy leadet minél előbb megrendelt rendezvénnyé
- milyen személyiségtípusba tartoznak a nyerő értékesítők
Egyedi, vállalatra szabott konzultáció esetén kérem vegye fel velem a kapcsolatot a megadott elérhetőségen.